invigning sol fest




Jag har bestämt mig att flytta över allt jag skriver om mina dagar till denhär bloggen nu så
idag inviger jag den.

Igår blev det en solig dag med nadja i dragskär, har tillbringat den mesta tiden av veckan med henne
och jag måste säga att vi har jävligt kul ihop!
Igår kväll var det dags för utgång, som började hos nadja sen vidare till sköld som hade fest ut i staden och mingla
med alla härliga människor. kvällen blev lång och idag på morgonen tog vi en frukost på Nilssons.
idag har jag inte gjort så mycket mer än att varit hos min fyrbenta och middag hos kära mormor.

eftersom min kamera fortfarande är borta så togs inga bilder igår kväll
men sen kanske kommer upp lite fler bilder på mig och nadja som togs innan utgången.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback