soliga dagar




soliga dagar har vi ju inte haft gott om i sommar självklart ska dom komma nu när skolan å allt börjar.
jag har städat mitt rum å fixat här hemma idag, så en halvtimme hann jag också med i solen innan jag
skulle till min ponny och ta in henne. chrille skulle komma å sko.
hem, stressäta en äggmacka för att hinna till stan innan träningen för att byta min fondation, köpte fel färg.
väl inne i staden så är doftbaren stängd, inte undra på att dom kussar när det aldrig är öppet ingen kan ju
handla något! fick träna lite extra på gymmet istället. gick på fatatack och core. så himla kul att christel är
tillbaka efter sin mammaledighet.
nu har jag ätit torsk, tänkte ta en promenad med mina tvillingar. VI MÅSTE BARA PRATA.

en snabbis från mig
tjohejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback