massa tjabbel

jag velar fram och tillbaka vet inte vilken blogg jag ska skriva på. tänkte att jag ska prova att skriva några
inlägg och se vilken som passar mig bästa, kanske fortsätter på min gamla blogg sen trots allt.

förstår inte hur dagarna kan springa iväg så fort. nu är helgen redan förbi igen, helt ortoligt.
jag spenderade den iallfall med nadja, micke och rasim det blev grillning, men lite mys och dryck.
försöker att fånga sommarkänslan, den är som bortblåst.

eftersom jag har jobbat hela helgen så skulle jag och becca sola lite idag tänkte vi.
ni vet ta med pannkakor med sylt och äta, ligga och njuta av värmen. men nejdå solen gick snabbt
i moln och vi har legat bland molnen mest idag men what ever det var skönt att bara koppla av.

nu ska jag bege mig till mathilda,
vi ska rida och ut tillsammans och ta med fika så mysigt.
puss, ha en fin kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback