lördagkväll

hemkommen från jobbet, fick jobba över en timme, typiskt! cyklade direkt till maxi, handlade och tog ut pengar.
vidare till mormor, lämnade pengarna som hon hade lagt ut åt mig idag när hon hämtade mina skor åt mig idag.
kom mitt i maten, så fick lite god mat det tackade min hungriga mage för..
hämtade också mitt paket på maxi idag som hade kommit, proactive.. tror ni det funkar? jag ska ge det en chans..



nu ska jag ut och gå med sonny, sen tillbringa kvällen med elin, emmelie och felle. ingen fest ikväll inte
för imon ska det jobbas, hela dagen. ser fram imon dom kommande helgernas fester istället.
ha en trevlig lördagkväll hur ni en spenderar den. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback