Kalmartrip



helt impuls begav jag mig till kalmar med elin, emmelie och fanny idag med. igår var jag också i kalmar fast med mormor och morfar men kan ju vara himla kul att shoppa ibland. blev en kanon dag, idag med iallafall.
min lön är alltid slut kan inte förstår hur pengarna försvinner så himla fort?
tyvärr tror jag att jag har gått och blivit en sånhär .. eh vad heter det .. shoppingsalkolist.
jag älskar att handla och måste hela tiden ha nytt. men whatever ny lön den 25:te. hah'

har hunnit med att träna idag med, det är så kul att träna helt plötsligt och jag har så mycket energi
kan det vara för jag har druckit Vitamin well två dagar i rad? hah
åh nu har jag iallfall suttit här alldels för länge, ångest!
och ångest på skolan som börjar på torsdag.
borde sova, ska upp och städa mitt rum och mingarderob imon tänkte jag.massa som måste fixas imon
så godnatt från mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback