ett stort grattis till julia!

jag har huvudvärk, det är sådan konstig luft inne i skolan. blir inte bättre av att jag fortfarande är förskyld. var hos läkaren idag och skulle kolla upp varför jag är sjuk så länge. men det var ingenting mer än en vanlig förskylning sa han. nehe, shit jag känner mig nästan döende, hostan kväver mig. men thats it.
julia fyller år idag så jag vill lyfta fram ett grattis till min kära barndomsvän och hoppas att hon får en bra dag. för imon ska vi fira henne med middag och goda drinkar.
nu tänkte jag ta en sväng till gymmet orkar inte vänta till jag blir frisk, känns som jag aldrig kommer bli det. sen ska jag hem gör mig iordningen och hänga på mitt tjejgäng på hockyen, inte för att jag är så värst intresserad utan bara för skojjs
skull.

.
jag och julia nyår 08/09

dags för träning, lite power. ha en bra fredag,ciao

Kommentarer
Postat av: Julia

åh så gullig du är, tack så mycket. vi ses ju imon (-; puss

2009-08-28 @ 18:23:32
URL: http://juliaebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback