en hård dag med ändrade planer!

min dag har inte varit som planeringen, gick till skolan sen hade jag väntat mig en långpromenad och massa prat med nadja om hur våran födelsedagsfest ska vara på lördag. men icke sa nicke så blev det inte, mamma ringde upp mig och sa att hon hämtar mig från skolan för att vi ska åka till min tränare Camilla och träna med min ponny. så blev det, när jag äntligen satt i bilen påväg hem tänkte jag för mig själv, åh så skönt med lite mys när jag kommer hem nu, en bra film och bara slappa, ta tag i allt plugg också. nehe! då ringer min mobil, emmelie undrar om jag kan hjälpa till att invetera ica södertorn som vi gjorde förra året, hon hade glömt att säga till om att vi skulle göra. vad gör man inte för sina vänner, så där sprack min plan om en mysig hemmakväll.

nu när jag väl kom hem var jag helt slut.
gjort geografigrejen som ska lämnas in imon eller
hur det nu var tobbe sa. check på den iallafall!
tror jag äntligen kan krypa ner i sängen nu, eller
jag ligger redan där men att stänga av datorn iallafall.
sov gott å en godnattpuss

vi fyra på de kommande bilder från en gammal festkväll var duktoga att invetera idag!


Elin mitt hjärta och jag



Felle, emmelie och elin


shit vilket hår jag hade då, men snart ska det bli brunt. vågar jag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback